Marketing szeptany
Wiele osób szukając informacji na temat produktów lub usług, którymi są zainteresowani, sprawdza opinie na ich temat w Internecie. Fora internetowe, blogi czy portale społecznościowe są dla większości Internautów wiarygodnym źródłem informacji. Badanie Trust in advertising wskazuje, że aż 70% badanych ufa rekomendacjom znalezionym w Internecie. Warto docenić siłę portali społecznościowych i zaprezentować ich użytkownikom swoją ofertę. Wejście w dialog z Internautami poprawia wizerunek i pomaga w skupieniu uwagi na danym produkcie lub usług.
Pakiet START |
|
Ilość wpisów | 20 |
Czas realizacji | miesiąc |
Ankieta przed kampanią | TAK |
Analiza marki w internecie | NIE |
Miejsce wypisów: - polskojęzyczne fora internetowe - blogi tematyczne - portale społecznościowe - wpisy na serwisach opiniodawczych |
|
Linki w postach | NIE |
Wiarygodność użytkowników | TAK |
Raport z kampanii | TAK |
od 999 zł netto |
Pakiet BASIC |
|
Ilość wpisów | 40 |
Czas realizacji | miesiąc |
Ankieta przed kampanią | TAK |
Analiza marki w internecie | NIE |
Miejsce wypisów: - polskojęzyczne fora internetowe - blogi tematyczne - portale społecznościowe - wpisy na serwisach opiniodawczych |
|
Linki w postach | NIE |
Wiarygodność użytkowników | TAK |
Raport z kampanii | TAK |
od 1499 zł netto |
Pakiet BUSINESS |
|
Ilość wpisów | 80 |
Czas realizacji | miesiąc |
Ankieta przed kampanią | TAK |
Analiza marki w internecie | TAK |
Miejsce wypisów: - polskojęzyczne fora internetowe - blogi tematyczne - portale społecznościowe - wpisy na serwisach opiniodawczych |
|
Linki w postach | max 10% |
Wiarygodność użytkowników | TAK |
Raport z kampanii | TAK |
od 2799 zł netto |
Pakiet BUSINESS MAX |
|
Ilość wpisów | 160 |
Czas realizacji | miesiąc |
Ankieta przed kampanią | TAK |
Analiza marki w internecie | TAK |
Miejsce wypisów: - polskojęzyczne fora internetowe - blogi tematyczne - portale społecznościowe - wpisy na serwisach opiniodawczych |
|
Linki w postach | max 10% |
Wiarygodność użytkowników | TAK |
Raport z kampanii | TAK |
od 4599 zł netto |
Jak to działa?
Krok 1: wyszukujemy tematów związanych z tematyką kampanii
Krok 2: prowokujemy dyskusję na temat usług, produktów bądź marki
Krok 3: przedstawiamy raport z przeprowadzonych działań
Jakie są korzyści?
- zwiększenie rozpoznawalności produktu, usługi bądź marki,
- wzrost ruchu na stronie,
- wsparcie pozycjonowania strony internetowej,
- poprawa wizerunku,
- wsparcie sprzedaży,
- monitoring opinii.
Sprawdź również:
-
Mailing i bazy danych
Dbaj o swoich klientów i pozyskuj nowych -
Portale społecznościowe
Bądź w stałym kontakcie ze swoimi Klientami -
Sieć Reklamowa Google
Przypominaj o sobie potencjalnym klientom