ePR
Wiele osób poszukując informacji na dany temat trafia na portale branżowe, które są dla nich wiarygodnym źródłem informacji. Badania Trust in advertising wskazały, że ufa im aż 58% badanych. Artykuły prasowe, wywiady, raporty i analizy to doskonałe sposoby na przekazanie do publicznej wiadomości informacji na temat firmy, produktu, usługi czy marki. Obecność w portalach branżowych nie tylko zwiększa zasięg informacji, ale także tworzy ekspercki wizerunek, który pomaga w zdobyciu zaufania Klientów. Dodatkowo linki w kluczowych portalach wspierają pozycjonowanie strony.
Jak to działa ?
Krok 1: dobieramy media odpowiednie do branży i ustalamy cel
Krok 2: redagujemy profesjonalny materiał prasowy
Krok 3: dystrybuujemy materiał do wybranych redakcji
Jakie są korzyści ?
- wzrost rozpoznawalności produktu, usługi bądź marki,
- zwiększenie ruchu na stronie,
- zaprezentowanie oferty szerszej publiczności,
- zwiększenie renomy,
- stworzenie eksperckiego wizerunku,
- pozyskanie cennych linków do pozycjonowania strony.
TARGI MEDYCZNE.PL
Podstawowym celem serwisu jest dostarczanie aktualnych informacji na temat podmiotów działających w branży medycznej, promocji i ochrony zdrowia. Portal prezentuje aktualne informacje na temat producentów i dystrybutorów sprzętu medycznego,tysiąca produktów medycznych, nowości rynkowych i wiele więcej. Co zawiera prezentacja multimedialna firmy ?
- Szczegółowy opis działalności firmy
- Pełne dane teleadresowe, aktywny link do strony www
- Prezentację oferty handlowej
- Prezentację produktów medycznych
- Możliwość publikowania materiałów filmowych
TARGI MEDYCZNE.TV
Serwis TargiMedyczne.tv to internetowy kanał telewizyjny dedykowany wszystkim osobom poszukującym kontaktów handlowych z producentami i dystrybutorami sprzętu medycznego. Portal prezentuje aktualne relacja z imprez targowych w formie reportaży, przedstawiamy firmy i ich produkty medyczne, informujemy o nowościach rynkowych i aktualnych trendach. Materiały filmowe realizowane są podczas wybranych imprez targowych i publikowane przez cały okres trwania promocji firmy. Kanał telewizji medycznej publikowany jest na głównej stronie portalu www.targimedyczne.pl oraz w serwisie społecznościowym YouTube. Jakie są dodatkowe korzyści z posiadania filmu reklamowego ?
- Możliwość publikacji materiału filmowego na własnej stronie www
- Możliwość wysłania korespondencji elektronicznej z linkiem do prezentacji video w celu przedstawienia firmy lub produktu
- Możliwość promocji materiału filmowego w innych mediach elektronicznych
|
Pakiet
|
Pakiet
|
Pakiet
|
Prezentacja firmy w serwisie producentów i dystrybutorów sprzętu medycznego | |||
> pełne dane teleadresowe / www/ e-mail | |||
> szczegółowy opis działalności firmy | |||
> szczegółowy opis oferty handlowej | |||
> prezentacja dodatkowych informacji (pdf, jpg, link) | |||
> pozycja w wynikach wyszukiwania | podstawowa | nad pakietem STANDARD |
nad pakietem EXPO |
Dostęp do panelu redakcyjnego | |||
Prezentacja produktów w katalogu wyrobów medycznych - (bez limitu) | |||
Promocja informacji branżowych na głównej stronie serwisu | |||
opcja dodatkowa* dostępna w cenie 990 zł |
|||
Realizacja filmu reklamowego podczas wydarzenia branżowego wskazanego przez zespół Telewizji Medycznej (realizacja następuje zgodnie z scenariuszem producenta) | |||
Promocja filmu reklamowego w portalu oraz YouTube | |||
Udostępnienie filmu w postaci linku (kodu) z licencją do publikowania w Internecie | |||
* - realizacja zgodnie z pakietem EXPO CLIP |
|||
OFERTA SPECJALNA dla klientów sieci serwisów medycznych MEDICAL AD |
|||
od 1699 zł** | od 1299 zł** | od 1 zł* | |
Nowoczesna strona internetowa dla Twojej firmy | |||
Możliwość integracji strony serwisem TargiMedyczne.pl oraz MedicalNews.pl | |||
Możliwość synchronizacji zawartości strony z Facebook, Twitter, Google + | |||
Możliwość dostosowania strony do urządzeń mobilnych |
** - cena promocyjna usługi EXPO WEB w ramach pakietu STARTER obowiązuje do 60 dni od daty rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego w ramach sieci reklamowej Medical AD
Sprawdź również:
-
Portale społecznościowe
Bądź w stałym kontakcie ze swoimi Klientami -
Marketing szeptany
Zadbaj o pozytywny szum w sieci -
Monitoring Internetu
Bądź na bieżąco z informacjami w sieci