Mailing i bazy danych
E-mail marketing jest skutecznym narzędziem, który pomaga budować więź z klientem. Jest to wiarygodne źródło informacji - jak dowodzą badania 50 % internautów ufa mailom, na których przesyłanie wyrazili zgodę. Kampanie mailingowe pozwalają dotrzeć z konkretnym przekazem do ogromnej liczby odbiorców. Spersonalizowane wiadomości pomagają utrzymywać dobre relacje ze stałymi klientami, a także pozyskiwać nowych zainteresowanych. Przemyślany i dobrze przygotowany e-mail marketing poprawia wizerunek firmy, ale również wpływa na zwiększenie sprzedaży.
Jak to działa?
Krok 1: przygotowujemy projekt graficzny i redagujemy treść wiadomości
Krok 2: przeprowadzamy wysyłkę maili do określonej bazy klientów
Krok 3: przedstawiamy szczegółowy raport z przeprowadzonej kampanii mailingowej
Jakie są korzyści?
- budujesz relacje z klientami,
- zwiększasz rozpoznawalność firmy,
- budujesz pozytywny PR,
- informujesz o bieżących nowościach i promocjach,
- zwiększasz sprzedaż,
- edukujesz klientów na temat swoich produktów.
Sprawdź również:
-
ePR
Zbuduj ekspercki wizerunek w branżowych mediach -
Marketing szeptany
Zadbaj o pozytywny szum w sieci -
Portale społecznościowe
Bądź w stałym kontakcie ze swoimi Klientami